11. dubna 2017

úterý, dubna 11, 2017
6 komentářů štítky

Dneska tu pro vás mám trilogii Hon, kolem které bylo před pár lety v knižní blogosféře docela haló. Přišlo mi, že ji četl snad každý, takže jsem nakonec neodolala ani já a pustila se do ní. Jak ovšem můžete vidět na mém hodnocení, opět jsem se předvedla jako pořádná výjimka, kterou tato série absolutně nechytla. Mám pocit, že jsem si původně objednala první dva díly najednou, což bylo důvodem, proč jsem se po prvním díle do toho druhého vůbec pustila. Ten první mě totiž absolutně nebavil a vůbec se mi nelíbil. Protože byl ale ten druhý už o něco lepší, nakonec jsem si řekla, že to dočtu, a v konečném výsledku jsem za to ráda, protože třetí díl byl fajn. Jsem si jistá, že znovu už sérii číst nebudu, ale v knihovně vypadá dobře, takže nemám potřebu se jí prozatím zbavovat. :)

1) Hon - 2014 - přečteno a hodnoceno 2 hvězdičkami
2) Kořist - 2014 - přečteno a hodnoceno 3 hvězdičkami
3) Past - 2015 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Třetí se povedl nejvíc. A kdyby vyšel jen jako jedna kniha, vůbec by to nebyla škoda...

    OdpovědětVymazat
  2. Jen 2 hvězdičky pro Hon? Já jsem z celé série totálně paf :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bohužel ne, nechápu, co na ní všichni vidíte. :D

      Vymazat
  3. Tuto sérii jsem nečetla. Je zajímavé, jak má každý další díl o jednu hvězdičku více. Většinou to bývá naopak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, tahle série je pro mě takový zvláštní úkaz. :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)