29. října 2016

sobota, října 29, 2016
16 komentářů štítky

Dnes přišla na řadu trilogie Drahokamy. Toto je jedna z mých vůbec nejzamilovanějších sérií všech dob. Všechny tři díly jsem hodnotila nejvýš, jak jsem jenom mohla, a jsem si stoprocentně jistá, že Drahokamy nebudou jednou z těch sérií, co přečtu jednou a dost. Nene, ke Gwen a Gideonovi se kdykoliv zase moc ráda vrátím. Že ta série opravdu stojí za to, prozrazuje i fakt, že si ji zamilovala i moje mamka, která fantasy nesnáší a knihy z žánru young adult normálně nečte.

1) Rudá jako rubín - 2012 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
2) Modrá jako safír - 2012 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
3) Zelená jako smaragd - 2013 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Drahokamy je skvělá série :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na toto sa chystááám už strašne dlho! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem opět ta pitomá výjimka, která z toho není na měkko :'(
    Jako joo, je to fajn, ale čekala jsem, že mě to vtáhne, nepustí a já na tom budu maximálně závislá... to se bohužel nekonalo :/
    Ještě mě čeká třetí díl, tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to vůbec nechápu, zrovna ty jsi jeden z těch nenáročných čtenářů, že se ti líbí skoro všechno, takže fakt nemůžu pochopit, že ses zrovna do Drahokamů nezačetla :( Ale každý jsme holt jiný, no...

      Vymazat
  4. Také podobnou rubriku chystám, ale ne tedy kvůli mému přehledu, vše si vedu na databázi knih, ale spíše jako rozptýlení od běžných recenzí :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mně se to jako rozptýlení taky hodí :) Databázi knih používám, ale ta mi nijak nehlásí, jestli už mám sérii komplet nebo ne.

      Vymazat
    2. To nehlásí, ale můžeš si tam vést vlastní seznamy, kam knihy zařazovat :)

      Vymazat
    3. To bych mohla udělat, to je pravda :D

      Vymazat
  5. Tuhle sérii zbožňuji a nejsem jediná. Nedávno jsem četla první díl a i po několikátém čtení byl naprosto super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediná rozhodně nejsi :D U téhle série je spíš zázrak najít někoho, komu se nelíbí :D

      Vymazat
  6. Tuhle sérii bych mohla číst pořád dokola, jenže mám i jiné knihy, každopádně už rozhodně plánuji re-reading! Je to nejlepší triologie kterou znám! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si re-reading zatím nedala ani jednou, ale rozhodně ho mám na někdy v plánu. Je to super série, tu nemůžu přečíst jen jednou a dost :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)