20. srpna 2016

Název: Dcera
Autor: Kiera Cass
Žánr: Dystopie, Young adult
Díl: Selekce #4
Počet stran: 320
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: CooBoo

Anotace: Princezna Eadlyn od malička stále dokola poslouchala vyprávění o tom, jak se potkali její rodiče. Ona ovšem ani náhodou netouží opakovat jejich romantický příběh! O svém životě však nerozhoduje sama. Její protesty jsou naprosto zbytečné, i ona si musí manžela vybrat v Selekci.






Recenze napsána pro ČBDB, kde si ji taky můžete přečíst.


Úryvek:
„Zdá se, že jsou to skutečně úžasní mladí pánové!“ zvolal Gavril a spustil pro ně další potlesk.
„To rozhodně.“
„Když na vás tedy udělali takový dojem, musím se vás zeptat: Našel si už někdo z nich výsadní místo ve vašem srdci?“
Docela nevědomky jsem si začala pohrávat se svými vlasy. „No, nevím.“
„Ale, ale!“
Se sklopenýma očima jsem se zahihňala. Tohle se doopravdy neděje… že ne?
„Je to snad někdo z pánů, které jste právě zmínila?“
Laškovně jsem ho plácla. „Ale no tak, Gavrile!“
Gavril se zachichotal jako většina přítomných ve studiu. Ovanula jsem se dlaní jako vějířem a opět vážně jsem pronesla: „Pravda je taková, že se mi o tom takhle veřejně mluví ještě pořád špatně. Nicméně doufám, že v blízké budoucnosti vám o tom povím víc.“
„To je skvělá zpráva, Vaše Výsosti. Dovolte mi, abych vám za celou Illeu popřál hodně štěstí v hledání toho pravého.“
„Děkuju.“ Přikývla jsem skromně a nenápadně jsem se mrkla na tátu.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Pěkná recenze :). Já jsem tedy Eadlyn nemohla přijít na chuť. Podle mě by America a Maxon nikdy nevychovali takovou dceru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakou dceru? Vždyť ona nebyla žádná mrcha. Podle mě byla úplně normální, oblíbila jsem si ji :)

      Vymazat
  2. Tuto knihu si chci koupit koncem měsíce a přečíst ji během podzimu, tak uvidím, jaká bude. Selekce se mi moc líbila. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Selekce byla parádní, ale ani Dcera mě určitě nezklamala :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)