14. června 2016

úterý, června 14, 2016
8 komentářů štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  • Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

Mechanický princ
Cassandra Clare

Jen Will se tvářil nevinně jako zpěváček na kůru, jako by nic jiného ani nečekal. (~ str. 84) 

Tessa věnovala Jemovi téměř provinilý spiklenecký pohled, posadila se naproti němu a vzala si krajíc opečeného chleba.. (~ str. 126)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Super, mě tahle série prostě baví ještě víc než Nástroje smrti :)

      Vymazat
  2. aww musim to uz docist nejak se porad venuju jinejm vecem jako skole a tak :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle serii jsem nedavno docetla, a i kdyz young adult moc neholduju, docela me to bavilo:) A btw, uvidime se v prvaku v Olomouci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám young adultky ráda, i když to moc nechápu :D Jsem na ně stará, ale stejně je neustále čtu. Ale přiznávám, že už ne tolik jako dřív.
      A fakt? Jééé, na co jdeš? :)

      Vymazat
  4. Pokud je tahle série lepší než Nástroje smrti, tak to nevím, protože už při čtení Nástrojů smrti jsem jak v nebi :D :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to o vkusu, někdo říká, že jsou Pekelné stroje mnohem lepší (jako já :D) a někdo zase tvrdí opak. Každému se holt líbí něco jiného :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)