22. června 2016

středa, června 22, 2016
2 komentáře štítky
zdroj
Název: Banshee 
Země původu: USA  
Roky vysílání: 2013 - 2016 
Domovská stanice: Cinemax 
Tvůrce: Jonathan Tropper, David Schickler 
Žánr: Krimi, Drama, Akční  

Hlavní obsazení: Antony Starr (Lucas Hood), Ulrich Thomsen (Kai Proctor), Ivana Milicevic (Carrie Hopewell), Matt Servitto (Brock Lotus), Frankie Faison (Sugar Bates), Hoon Lee (Job), Matthew Rauch (Clay Burton), Lili Simmons (Rebecca Bowman), Trieste Kelly Dunn (Siobhan Kelly), Ryann Shane (Deva Hopewell), Rus Blackwell (Gordon Hopewell), Anthony Ruivivar (Alex Longshadow), Demetrius Grosse (Emmett Yawners), Tom Pelphrey (Kurt Bunker)

Popis: Seriál vypráví o muži jménem Lucas Hood, bývalém zločinci a mistrovi bojových umění, který převezme identitu zavražděného šerifa v malém pensylvánském městečku Banshee. Zde sice částečně bude hájit spravedlnost, ale také se bude starat o to, aby spravedlnost přihrávala jemu a jeho kriminálním plánům. (zdroj: serialzone)  

Co na to já?
zdroj
Banshee je ve světě dost neznámý a bohužel i docela opomíjený seriál. U nás ho nezná téměř nikdo a v Americe je taky spousta lidí, co o něm v životě neslyšela. Ale i přesto, že se o něm moc neví, byl tady s námi celkově čtyři roky a nejednalo se o žádné předčasné ukončení. Tvůrci seriál dovedli přesně do takového konce, jaký plánovali, z čehož mám opravdu velikou radost, protože by byla škoda, kdyby zrovna Banshee dopadl neukončeně. Banshee je totiž pořádná pecka! Není zrovna moc seriálů, kde by hlavní roli hrál zločinec. A už vůbec ne zločinec, co ukradne identitu zavražděnému šerifovi a stane se ním sám. Lucas Hood je opravdu bourák. Je to vynikající zloděj a rozhodně mu nedělá problém ani někoho zabít, takže je jasné, že svůj nový odznak bude používat pro vlastní účely. Ale i přesto, že porušuje a obchází pravidla, jak jen může, stejně se ve městě snaží prosadit nějakou spravedlnost a zajistit obyvatelům bezpečí - to jeho šerifování ho totiž časem začne skutečně bavit. A já se opravdu hodně bavila při jeho sledování. Banshee je seriál, který mě vážně hodně potěšil. A navíc je tam Job! Jedna z nejúžasnějších postav všech dob! :)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. To je zajímavý tip :) O seriálu jsem slyšela, ale nikdy mě nenapadlo se pořádně kouknout o čem to je :) Ale teď jsi mě docela nalákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, podle mě za to vážně stojí :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)