3. června 2016

pátek, června 03, 2016
10 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com
Květen skončil a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost a neustále se na ně dívám, abych se ujistila, že jsou ty zlatíčka teď vážně moje. Zajímá vás, co je u mě nového?

Knihy, jaké jsem vyhrála: 

velké prd :D

Knihy, jaké jsem si koupila:


Ukončila jsem svou stopku a za maturitu se odměnila hned dvanácti knihami. Pořídila jsem si celou sérii Hraničářova učně a už se moc těším, až se na ni vrhnu.

Knihy, jaké jsem dostala:


Jako první jsem v květnu dostala Cinder a to od Ailin, která mi knížkou udělala obrovskou radost. Poslala mi ji k narozeninám, které jsem měla právě v květnu. Ke dvacetinám určitě dostanu ještě nějaké knihy od rodiny, ale to až v červenci, na kdy se naplánovala oslava. Dřív to prostě nestíháme :D
A jako druhou knihu jsem obdržela Naslouchače od portálu Fantasya. Jsem na něj hodně zvědavá.

Všechny knihy pohromadě:


A tady už jsou všechny ty krásky pohromadě. Jejich konečný počet je 14. Už se mi to zase začíná rozjíždět :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Hraničářův učeň super, i Cinder mám moc ráda.Já bych taky chtěla nějakou odměnu za splněné závěrečných zkoušek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se odměnila sama, tak to taky můžeš udělat :D

      Vymazat
  2. Opět jsem zelená závistí kvůli Hraničářově učni... ale já si ho pořídím taky, jen počkej :D Cinder je super, tu mám doma taky... mohla bych se pustit do re-readingu :D A na Naslouchače se teprve chystám :) Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jen si ho pořiď, právě ty jsi mě zlomila v tom, že si ho tedy musím přečíst, a to ho ani nemáš doma! :D

      Vymazat
  3. Ta série je opravdu neskutečná nádhera :) Sama se chystám na Cinder, tak přeji, ať se Ti líbí a budu se těšit na dojmy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkají to fakt všichni, tak snad mě nezklame :)

      Vymazat
  4. Snad se ti bude Hraničářův učeň líbit:-) Já se do toho trochu bojím pustit, ale třeba o prázdninách bych mohla jeden díl vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč bojíš? :O Vždyť snad neexistuje jediná negativní recenze, takže já strach tedy opravdu nemám :D

      Vymazat
  5. Moc pěkné přírůstky :) Hraničářova učně bych si taky jednou ráda pořídila jako komplet :) Krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HU je fakt hodně opěvovaná série a už jsem nad ní uvažovala dostatečně dlouho, tak jsem si řekla, že po maturitě prostě skončím a pořídím si ji :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)