30. září 2016

pátek, září 30, 2016
14 komentářů štítky

Elis z Knižního světa se rozhodla v měsíci září uspořádat projekt Září s CooBoo, kdy šlo vlastně o to, že se během uplynulých třiceti dní měly číst knihy hlavně z tohoto nakladatelství. Vzhledem k tomu, že jsem měla v knihovně několik restů, které jsem od nich ještě nečetla, rozhodla jsem se zúčastnit. No, a protože září právě končí, přišla jsem se pochlubit se zúčtováním, abych vám ukázala, jak se mi vedlo.

Splněno

Jako první jsem se vrhla na soubor povídek Šťastně až navěky. Jednalo se o recenzní výtisk od ČBDB, takže šlo vlastně o knihu, která měla před ostatními přednost. To se mi vzhledem k tomuto projektu jedině hodilo. Recenzi si můžete přečíst zde

Mou další volbou byla Drakie. Tu jsem měla doma už celou věčnost, takže jsem věděla, že do této série se prostě pustit musím. Jen škoda, že jsem ji nečetla dřív, teď už jsem na ni asi stará. Recenze zde.

Hned po dočtení Drakie, jsem se pustila i do druhého dílu Drakie: Útěk. Ten se mi líbil víc než první, ale stále jsem si připadala stará. Opravdu jsem se do série měla pustit už před lety. Recenze zde.

Dále jsem se vrhla na Křišťalový meč, druhý díl Rudé královny. Na ten jsem se hodně těšila, ale v konečném výsledku jsem byla docela zklamaná. Nelíbí se mi, co autorka provedla s Mare, kterou pomalu, ale jistě mění v antihrdinku. Recenzi máte tady.

Pak jsem se trochu neplánovaně pustila do re-readingu Zrcadlení. Protože příští měsíc vychází k sérii soubor povídek a já zjistila, že si ten závěrečný díl moc nepamatuju, jak jsem ho četla v maturitním shonu, přečetla jsem si ho znovu. Recenze zde.

No a jako poslední tu mám Drakie: Návrat. K této knize recenzi ještě nemám, protože jsem ji zatím nedočetla, ale jsem rozhodnutá ji během dneška dorazit, takže s ní taky počítám.

Původně jsem chtěla v rámci tohoto projektu přečíst první čtyři jmenované knihy, což se mi podařilo. V konečném výsledku jsem vlastně přečetla ještě víc, než jsem si naplánovala, takže jsem spokojená. Vzhledem k tomu, že jsem četla i jiné knihy, které jsem měla jako recenzní výtisky, si myslím, že šest knih od CooBoo je dobrý výsledek.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. Super, gratuluji! :) Šťastně až navěky jsem taky přečetla a bylo to jako procházka snovou zahradou... nádhera :).

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, moje vlastní shrnutí se už taky chystá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne sis makla co :-D Krasny vyber...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako docela jo :D Vzhledem k tomu, že mi začala škola, tak jsem si myslela, že toho moc nestihnu, ale nakonec to šlo dobře :)

      Vymazat
  4. Super výsledek! :)
    Na všechny tyto knihy se chystám, tak jsem zvědavá, kdy se k nim dostanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti přeju, aby ses k nim dostala co nejdřív ;)

      Vymazat
  5. Šťastně až navěky.. arghh, čekám na ni už dva týdny.. :D Já jsem si v září jela spíš knížky z Yoli. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yoli resty tu mám taky (a není jich málo), tak snad se k nim taky brzy dostanu :D

      Vymazat
  6. Je to super výsledek, gratuluji :D Já budu účtovat zítra :D

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý výkon :) Já tak úspěšná s tímto projektem nebyla, ale i tak jsem něco od CooBoo přečetla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď asi nebudu moc úspěšná s Říjnem s Baronetem, kupí se mi tu recenzáky z jiných nakladatelství :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)