2. dubna 2016

sobota, dubna 02, 2016
8 komentářů štítky

Ahoj! Už hodně dlouho tu nebyl žádný TAG a tenhle u Marky se mi opravdu hodně líbil, takže jsem se rozhodla si ho vyplnit. Zvlášť, když je na téma TBR (To be read - budu číst), protože to snad musí být pro každého knimohla brnkačka, ne? :D

1. Jak si udržuješ přehled o své TBR?
Všechny knihy, které mě lákají, a jsem schopná se v jejich případě udržet, abych si je v tu ránu neobjednala, si házím na Databázi knih do kolonky „Chci si koupit“, kterou čas od času projíždím, abych se podívala, co tam mám, a rozhodla se, co z toho si pořídím jako další.

2. Skládá se tvá TBR především z papírových knih či e-knih?
Vzhledem k tomu, že e-knihy nečtu vůbec, tak je odpověď snadná – rozhodně papírových.  

3. Jak určíš, kterou knihu ze své TBR si přečteš jak další?
Nedělám si žádný harmonogram, co číst dál. Prostě vždycky, když nějakou knihu dočtu, se podívám na knihy, do kterých se chci pustit, a vybírám podle nálady. Někdy mám chuť na thriller, jindy na fantasy, někdy i třeba na nějakou lehce romantickou oddychovku. Jak kdy.

 
4. Která kniha je na tvém TBR seznamu nejdelší dobu?

To bude nejspíš Eragon. Sice jsem ho před několika lety už četla, ale rozhodla jsem se, že si ho pořídím i domů a přečtu si ho znovu, k čemuž ale zatím ještě nedošlo. Třeba po maturitě :)

 
5. Kterou knihu sis do své TBR přidala jako poslední? 
Nebe je všude od Jandy Nelson. Před pár dny jsem totiž dočetla její Dám ti slunce a tu knihu jsem si naprosto zamilovala, takže bych ráda zkusila i její další počiny.
 
6. Kterou knihu máš na své TBR jen kvůli její krásné obálce?
Koruna tří: Prokletý král. Ani pořádně nevím, o čem by to mělo přesně být, ale obálka se mi strašně líbí a je to fantasy, takže to beru :D

 
7. Kterou knihu z tvého TBR seznamu se vlastně nikdy nechystáš číst?
Žádná taková kniha není. Já si svůj TBR seznam udržuju na celkem nízkém čísle, abych nad ním měla kontrolu, takže vás ujišťuju, že všechny knihy, které se na něm v tuto chvíli nachází, si jednou přečíst chci. Pokud se to někdy změní, tak tu knihu jednoduše vymažu.

 
8. Na kterou ještě nevydanou knihu ze tvé TBR se vážně těšíš?
V tuto chvíli je to Dědička ohně, třetí díl o nájemné vražedkyni. Dvojka byla zatraceně dobrá a skončila opravdovým cliffhangerem, takže jsem hodně napjatá, jak to bude pokračovat, a moc se na to těším.

 
9. Kniha na tvé TBR, kterou ti doporučují úplně všichni?
 

Pátá vlna, snad jsem se ještě nesetkala s nikým, kdo by mi řekl, že je to špatná kniha. Všichni ji zbožňují a doporučují mi ji. Zlomili jste mě, lidičky, já si ji vážně jednou přečtu! :D 

10. Kniha na tvém TBR seznamu, kterou už snad všichni kromě tebe četli?
Hraničářův učeň, tuhle sérii všichni naprosto milují a spousta lidí je čte pořád dokola, ale já ještě nečetla ani první díl. Každopádně to určitě napravím. Jestli zvládnu maturitu i přijímačky na vejšku, koupím si celou sérii v boxu za odměnu.
 
11. Kniha na tvé TBR, kterou si momentálně opravdu chceš přečíst? 
Marťana, po tom toužím už dlouho, ale ještě stále jsem se k němu nedostala. Snad to bude brzy, protože ho plánuju už fakt celou věčnost.
 
12. Kolik knih máš ve své TBR poličce na Goodreads?
Goodreads nepoužívám (vím, jsem divná), ale na Databázi knih mám 28 knih, které si plánuju pořídit domů. Knih, jaké doma už mám, ale ještě jsem je nečetla, je víc, ale nemám je přesně spočítané. Bude jich asi kolem 30 - 40.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Začni používat Goodreads, je to naprosto boží! :D
    Třicet až čtyřicet? Cože? :D Moje Goodreads TBR má tady 750! :DD
    Hraničářova učně si přečti, sice jsem skončila u čtvrtého dílu, ale je to vážně hezký příběh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to připadá zbytečné, Databáze mi stačí :)
      Jojo, já se fakt snažím držet si to na nízkém čísle, jinak bych se z toho zbláznila :D
      A na Hraničářova učně se určitě vrhnu. Těším se na něj.

      Vymazat
  2. Já si TBR plánuji vždycky na měsíc dopředu, takže tento TAG pro mě bohužel není :D :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud ti to tak funguje :D Já po knihách sahám prostě podle nálady, nedovedu si představit, že bych měla plán :D

      Vymazat
  3. To mně se můj TBR seznam celkem vymyká z ruky... Ale ono je tolik krásných knih, na které nesmím zapomenout a snad jednou... snad jednou se k nim dostanu :) Zajímavý tag :)) Přeji pěkné pondělí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím držet si ho pod kontrolou a zatím se mi to celkem daří, takže super :D

      Vymazat
  4. Nebe je všude je hodně zvláštní knížka, ale doufám, že se ti bude líbit. Já zase mám pocit, že mě všichni nutí do Marťana. A Hraničářova učně jsem taky nečetla, i když nevím, jestli se k němu někdy vrátím... Mimochodem: Pátá vlna vážně JE skvělá! :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)