30. března 2016

středa, března 30, 2016
8 komentářů štítky

 Po delší době mi dorazil nový balíček, na který jsem se opravdu hodně těšila.


 Knížka leze ven...


A je to Neslyšno, novinka od Richelle Mead. Čekala jsem a těšila se na ni snad celou věčnost, tak snad bude stát za to. Ale je to Richelle, tak by měla :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Já už ji mam přelouskanou :D Snad zítra bych se měla dokopat k recenzi :D Mimochodem, jsem zvědavá, co na ní řekneš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemusím tu doufám ZASE psát mou klasickou větu:
    Musím si už konečně něco od Richelle přečíst!!!!
    Aspoň popřeji krásné čtení! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně si musíš od Richelle něco přečíst! Nejlépe Vampýrskou akademii ;)

      Vymazat
  3. Také už ji mám doma a nemůžu se dočkat, až se na ní vrhnu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ona už je venku, musím si ji zajít koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já měla datum vydání už dlouho dopředu napsané, jak jsem se těšila :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)