15. července 2015

středa, července 15, 2015
6 komentářů štítky

 Mám tu další balíček, který jsem si byla před chvílí vyzvednout na poště. Je to můj první recenzní výtisk od e-shopu Dobré knihy a opravdu už se nemůžu dočkat, až se začtu! :)


 Je to pořádná bichle!


Jak vidíte, pokračuju ve svém rozhodnutí shromáždit všechny knihy od Richelle Mead, takže jsem měla velikou radost, když jsem si mohla vybrat její Šachovnici bohů.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Pěkný přírůstek, tuhle knížku mám doma taky, ale ještě jsem se k ní nedostala. Jinak přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se k ní dostanu brzy, když ji mám jako recenzák, ale kdybych si ji koupila sama, tak se mi taky bude v knihovně válet rok :D

      Vymazat
  2. Krásná kniha můj žánr to není, ale přeji krásné čtení. :D
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! A můj žánr to rozhodně je, fantasy je pro mě top :)

      Vymazat
  3. To je parádní přírůstek :) Nejradši bych se do ní taky hned začetla :) Tak jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na ni strašně moc těším. Začnu ji číst snad už dnes večer :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)