9. června 2015

úterý, června 09, 2015
6 komentářů štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  • Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

Bohové Olympu: Neptunův syn
Rick Riordan

Věděl, že by si měl nejspíš taky kleknout, ale potom, co se s tou starou dámou tak dlouho vláčel, se mu nechtělo projevovat jí úctu. (~ str. 31)

Chtěl být rytířem ze starých časů, který ji zachraňuje, což byla pitomost, protože byla ve všem mnohem schopnější než on. (~ str. 101)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Říkám to pořád, ale řeknu to i teď, tahle série vypadá zajímavě :D. Pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě to připadá zajímavé ze dvou vět? :D Ale zajímavé to samozřejmě je, těš se, až se k sérii propracuješ :)

      Vymazat
    2. Já k tomu přidala i to, co vím o ostatních dílech :D Ale tyhle dvě věty jsou dobré :D

      Vymazat
    3. Tak to jó :D Já o téhle sérii nevím nic, spoilerům jsem se vyhla, tak budu překvapená :D

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na recenzi :) Přečetla jsem celou sérii Percyho, ale k Bohům Olympu jsem se ještě nedostala :) Tak trochu si je šetřím na pohodovější prázdninové časy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by ses k nim měla dostat co nejdřív :) Sice mám za sebou zatím jenom první díl, ale líbil se mi ještě víc než Percy a to už je co říct, takže čtení určitě neodkládej moc dlouho ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)