středa, června 03, 2015
Název: NCIS Los Angeles (Námořní vyšetřovací služba LA)
Roky vysílání: 2009 - ????
Domovská stanice: CBS
Tvůrce: Shane Brennan
Žánr: Krimi, Thriller

Hlavní obsazení: Chris O'Donnell (G. Callen), LL Cool J (Sam Hanna), Daniela Ruah (Kensi Blye), Eric Christian Olsen (Marty Deeks), Linda Hunt (Hetty Lange), Barrett Foa (Eric Beale), Renée Felice Smith (Nell Jones), Peter Cambor (Nate Getz), Adam Jamal Craig (Dominic Vaile)

Popis: Úřad zvláštních projektů je tajná divize NCIS v Los Angeles v Kalifornii. Její členové pátrají po zločincích, kteří ohrožují národní bezpečnost USA. Tým zahrnuje G. Callena zvaného chameleon, Sama Hannu, Callenova parťáka a experta na sledování, Kensi Blyeovou, adrenalinovou šílenkyni, a Nate Getze, psychologa pomáhajícího týmu při misích a s jejich vlastním duševním zdravím. Týmu pomáhá také Dominic Vaile a Henrietta "Hetty" Lange, vedoucí provozu, která nejen řídí peníze a hmotné statky, ale občas i tým samotný. Mají přístup k nejnovějším technologiím a dělají vše, co je nezbytné pro splnění jejich úkolů. (zdroj: serialzone)

Každý, kdo mě zná, ví, že jsem neskutečný seriálový maniak. Neptejte se mě, jak všechny ty seriály, knížky, školu a práci stíhám a do toho ještě v noci spím, sama to nevím. Ale abych se vrátila zpátky, kdybyste se mě někdo zeptal, jaký seriál je pro mě ze všech mých oblíbených ten "nej", na který nedám dopustit, zvolila bych právě NCIS LA. Jde o spin-off seriálu NCIS, na který se občas ráda podívám v televizi, ale nezbožňuju ho tak, abych ho potřebovala sledovat nepřetržitě. Jeho mladší bráška z Los Angeles je ale přesně pro mě! Neskutečně ho miluju! První sérii jsem sice sledovala spíš jen z nudy a ze zvyku, ale ve druhé série, když přišla na scénu nová hlavní postava v podobně detektiva Deekse, jsem se do seriálu opravdu zamilovala. Je to akční, je to drsný a hlavně je to vtipný! Věřte mi, že tam opravdu každá postava oplývá úžasným humorem! Parťáci Callen se Samem do sebe neustále ryjí a trousí vtípky, Kensi s Deeksem jsou naprosto úžasní a jejich slovní přestřelky mě pokaždé dostanou do kolen. Eric a Nell z operačního jsou tak trhlí, že jsem při jejich scénách nejednou vyprskla smíchy, a samozřejmě nesmím zapomenout na jejich trpasličí šéfku Hetty, která mě na jednu stranu fakt děsí, ale na tu druhou ji miluju a nejradši bych si ji vzala domů :D