28. června 2015

neděle, června 28, 2015
bez komentáře štítky
zdroj
Název: Daredevil
Země původu: USA  
Roky vysílání: 2015 - ???? 
Domovská stanice: Netflix
Tvůrce: Drew Goddard 
Žánr: Akční, Dobrodružný

Hlavní obsazení: Charlie Cox (Matt Murdock / Daredevil), Deborah Ann Woll (Karen Page), Elden Henson (Foggy Nelson), Vincent D´Onofrio (Wilson Fisk), Toby Leonard Moore (James Wesley), Rosario Dawson (Claire Temple), Vondie Curtis-Hall (Ben Urich), Bob Gunton (Leland Owlsley), Ayelet Zurer (Vanessa Marianna)

Popis: Matt Murdock žije dvojím životem. Přes den je to chytrý a bystrý mladý právník, který má jedinou nevýhodu - od dětství je slepý. Přes noc se ovšem Matt mění v Daredevila, hrdinu, který využívá své posílené ostatní smysly k boji proti zločinu v ulicích čtvrti Hell's Kitchen na Manhattanu. (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
V poslední době je televize akčními hrdiny a superhrdiny už přesycena a chystají stále nové a nové filmy a seriály. Já už se jich pomalu začínám přejídat, ale když se na scéně objevil Daredevil, neodolala jsem mu. A jsem za to opravdu ráda! Daredevil je totiž v mnohém jiný než všechny ostatní televizní show tohoto typu. Jistě, jedná se opět o hrdinu, který bojuje proti zlu, každému svou druhou identitu tají, má úhlavního nepřítele atd. Jenomže i přes všechny tyhle podobnosti, je Daredevil originální. Hrdinové jsou totiž vždycky buď obyčejní lidi, co ale náhodou mají superschopnosti (Superman, Flash…) anebo lidi bez schopností, ale s pořádným balíkem peněz na účtě (Batman, Arrow…). Matt Murdock ale nemá žádné nadpřirozené schopnosti ani milion v bance. A taky – a to hlavně – je slepý. A tím je vskutku speciální! Seriál je taky mnohem temnější a drsnější než jeho televizní bráškové a všemi těmito odlišnostmi si mě dokázal celou získat. Bezpochyby má moje sympatie, a navíc ten herec v hlavní roli? No jéje! Je skvělý a má opravdu perfektní hlas. Co z toho, že většinu času mu přes ty slepecké brýle nevidím do očí, hlas mi naprosto stačí.
 


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



0 komentářů:

Okomentovat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)