12. června 2015

pátek, června 12, 2015
2 komentáře štítky
zdroj
Ještě nikdy jsem se nezúčastnila žádného read-a-thonu, protože mi to nikdy časově nevycházelo. Ty termíny jsou prostě všechny strašně pitomé! :D

Ale tentokrát jsem se jednoho rozhodla zúčastnit. Je to 24hodinnový maraton, který pořádá Elis z Knižního světa, a půjde o sobotu 12. 6.
Já jsem ten den (samozřejmě!) v práci, ale tam jdu až o půl páté, takže jsem se rozhodla, že na to peču a nenechám se o další read-a-thon připravit. Tentokrát se zúčastnit chci. Co na tom, že toho nepřečtu tolik, kolik bych toho přečetla, kdybych do práce nemusela?

Pokud se chcete někdo další zúčastnit, máte ještě dneska šanci se rozhodnout a zítra se do toho pustit s námi :)

A co jsem se teda rozhodla číst?


Co bych chtěla přečíst:

Ententýky je můj první recenzní výtisk od nakladatelství Beta a bylo by opravdu skvělé, kdybych ho zvládla přečíst za jediný den. Jsem na knížku opravdu zvědavá a na sebe taky, jestli budu dostatečně rychlý čtenář :) Já totiž neumím číst rychle, vždycky si v hlavě všechny rozhovory a činnosti přehrávám, takže mi to jde poněkud pomaleji :D

Kniha má 360 stran. (To bych ale měla stihnout, pokud mě od čtení nebudou odvádět nějaké povinnosti)










Co bych chtěla rozečíst:

Protože mám za sebou už první dva díly ze série Bohové Olympu a oba se mi moc líbily, určitě se nechci od třetího dílu nějak moc zdržovat. Jsem napnutá, jak bude celý příběh pokračovat a hlavně se těším na znovushledání Percyho s Annabeth (pokud k němu konečně dojde :D)

Kniha má 528 stran. (Takže je jasné, že tuhle opravdu jen rozečtu :D)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. Skvělý výběr :D Držím palce, ať toho přečteš co nejvíce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D Doufám, že stihnu aspoň to Ententýky, ale to snad jo :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)