16. května 2015

sobota, května 16, 2015
8 komentářů štítky

Včera k večeru mi dorazil balíček, který jsem si sama objednala. Pošťák byl mlaďák (asi kolem pětadvaceti) a byl nějaký zmatený. Nejdřív si mě zavolal dolů k baráku, kde se mi omluvil, že zapomněl můj balíček v autě, a musel se pro něj vrátit, pak hledal doklad a já bojovala s výbuchem smíchu. Pátky jsou holt mrchy :D


 Balení bylo téměř nedobytné, ale nakonec se mi to povedlo. Kdo čtete moje články a komentáře, tak tušíte, co jsem si objednala. Kdo to nevíte, můžete se podívat :)


Zapřísahla jsem se, že si v květnu žádnou novou knihu nekoupím, ale to by AlbatrosMedia nesměly dát slevy a ještě pár dnů bez poštovného. Toho jsem prostě musela využít, tak jsem si nakonec objednala Školu dobra a zla, na kterou se nesmírně těším! :)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Školu dobra a zla jsem ještě nečetla, ale už se těším až si knihy koupím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna teď je ta správná doba :D AlbatrosMedia mají 20% slevy a ještě nějaké dva dny bez poštovného ;)

      Vymazat
  2. Tyhle knihy se mi taky líbí, třeba je taky koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu to psát už poněkolikáté, ale na jejich koupi je právě ten správný čas :D

      Vymazat
  3. Ach jo, já se pořád nerozhodla :D Ale asi to vidím tak, že si je půjčím v knihovně, protože si chci pořídit jiné knihy :D
    Jinak obálky jsou bezvadně a přeji ať se ti knížky pěkně čtou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak myslíš :D A děkuju, těším se, až se začtu :)

      Vymazat
  4. Už si je konečně taky musím přečíst! Vypadají krásně - chápu že jim nešlo odolat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu nešlo :D Taky se těším, až se do nich pustím.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)