17. dubna 2015

pátek, dubna 17, 2015
6 komentářů štítky
zdroj
Měla jsem velkou chuť na vyplnění nějakého dalšího TAGu a jeden obzvlášť pěkný jsem našla u Borderky, kde jsem si ho taky vypůjčila. Jde o to, abyste vybírali knížky ze své vlastní knihovny podle instrukcí.


1. Knížka začínající na tvé iniciály:
Moje iniciály jsou A. K. Knížek na A mám v knihovně víc, ale rozhodla jsem se vybrat Alias, protože je to knížka, kterou jsem ještě nečetla, ale ráda bych se k ní co nejdřív dostala.
Na K jsem zvolila Kořist, druhý díl upírské trilogie od Andrewa Fukudy.

2. Odpočítej v knihovně knížku podle tvého věku:
Je mi osmnáct let a osmnáctou knížkou v mé knihovně je Bílý tesák od Jacka Londona.

3. Vyber knihu napsanou/odehrávanou ve tvé zemi:
Pekáč buchet nebo třeba S hlavou v oblacích. Obě knížky napsala mnou zbožňovaná Kateřina Petrusová.

4. Vyber knihu, která charakterizuje destinaci, do které by ses chtěla podívat:
Jéžiš, já bych toho chtěla vidět! Nejradši bych se podívala do všech knih, ale pokud musím vybrat jen jednu, tak řeknu Nebezpečná láska (opět od Kateřiny Petrusové). Příběh se totiž odehrává v New Yorku, který mě nesmírně láká.

5. Vyber knihu s obálkou tvé oblíbené barvy:
Mou nejoblíbenější barvou je fialová, ale žádnou fialovou knížku zatím nemám, takže sáhnu po červené, kterou taky miluju. A vítězem je první díl ze série Hunger games – Aréna smrti.

6. Na kterou knížku máš nejmilejší vzpomínku:
Malý princ, bezpochyby. Ta knížka je tak zlatá, že se u mě střídaly emoce jako na houpačce. Jednou jsem překypovala láskou, jindy jsem se musela hodně snažit, abych se nerozbrečela. Malý princ bude navždy v mém srdci a určitě se k němu budu rok co rok vracet, abych si ho přečetla znovu!

7. Která kniha ti dala nejvíce zabrat:
Opět se nemusím rozmýšlet a řeknu Ti za řekou. Knížku jsem si vybrala z toho důvodu, že slibovala pořádnou hororovou atmosféru, ale jediný strach, který jsem při čtení cítila, byl ten, abych se náhodou neunudila k smrti ještě předtím, než dolezu na konec. Ale přežila jsem a dočetla to!

8. Která knížka ti dala nejlepší pocit z dobře vykonané práce, když jsi ji dočetla:
Pocit z dobře vykonané práce mám po dočtení každé knihy, ale nejsilnější je to u těch, kdy jsem na sebe opravdu pyšná, že jsem se do knihy pustila, což jsou v mém případě díla od klasiků. Několik takových knih mám a rozhodla jsem se zvolit Kytici. Já rozhodně nejsem žádný fanoušek poezie a většinou ani netuším, co tím chtěl básník říct, ale Kytici jsem zvládla a dokonce mě i bavila.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Moc krásný tag! Některé otázky máme celkem podobné :D (jak jinak)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý tag. Na Malého prince také vzpomínám celkem v dobrém, jelikož jsem ho uměla ze všech knih k maturitě nejlépe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě maturita čeká až za rok, ale i tak můžu říct, že bych si Malého prince moc ráda vytáhla :) Nebo třeba Na západní frontě klid. Ta knížka mě taky dostala.

      Vymazat
  3. Hezký tag :-). Já bych na některé otázky neuměla odpovědět :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Jakto? :O Vždyť v podstatě jen vybíráš knížky ze své knihovny :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)