29. dubna 2015

středa, dubna 29, 2015
6 komentářů štítky

Včera jsem měla balíčkový den, protože mi dorazily hned tři. Tím prvním jsem se vám pochlubila už včera a bylo v něm tričko od Shirtinatoru. V těch zbývajících dvou jsou knížky a tady vidíte první balíček. Tak se podíváme, co je uvnitř, ne?


Knihu mi zaslalo nakladatelství Čas. V této chvíli asi ještě netušíte, co by to mohlo být, co?


A tady už je! Pád noci! Autor je pro mě novinkou, i když je to jeho už sedmnáctá kniha, ale těším se, až si příběh přečtu. Podle anotace to zní, že to bude přesně podle mého gusta.


Kuk! Druhý balík mi zaslala úžasná Zašitá v knihách, kterou jistě všichni znáte. Tak co? Zajímá vás, co jsem od ní dostala?


No jo, jsou to dvě knihy. Já ale musela být hodná! :)


A tady už jsou pěkně pospolu! Slepou důvěru jsem vyhrála v soutěži, ale knihu Nejsem namalovaná se mi ZvK rozhodla zaslat jen tak. Pořád tomu nemůžu uvěřit a moc moc jí za ni děkuju!



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Od Alexandra Stainfortha jsem už kdysi pár knížek četla a tahle vypadá podle anotace hodně dobře, budu se po ní muset taky podívat :-) A i ostatní jsou krásky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od něj ještě nic nečetla, takže se na svou premiéru těším :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že balík dorazil v pořádku :)
    Slepou noc neznám.. je to pro mne novinkou stejně jako pro tebe:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorazil, ještě jednou moc děkuju! :)
      Slepou noc? Trochu ti splynuly dvě knížky dohromady :D ;)

      Vymazat
  3. Nenamalovanou mám doma, brzy se na ni vrhnu, tak jsem zvědavá, jestli se mi bude líbit. Doufám, že jo, autorky osobnost mě zaujala a její kniha také! :) (A doufám, že se zalíbí i tobě.)
    Druhé dvě neznám. :) A gratuluji k výhře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Taky doufám, že se mi bude líbit, poměrně dost jsem se na ni těšila, dokonce jsem se ji pokoušela vyhrát i v soutěži :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)