4 komentáře štítky
Název: Spartacus
Roky vysílání: 2010 - 2013
Domovská stanice: Starz
Tvůrce: Steven S. DeKnight
Žánr: Drama, Dobrodružný, Akční, Historický

Hlavní obsazení: Andy Whitfield (Spartacus 1), Liam McIntyre (Spartacus 2), Manu Bennett (Crixus), Dustin Clare (Gannicus), Dan Feuerriegel (Agron), Peter Mensah (Oenomaus), John Hannah (Batiatus), Lucy Lawless (Lucretia), Viva Bianca (Ilithyia), Nick Tarabay (Ashur), Lesley-Ann Brandt (Naevia 1), Cynthia Addai-Robinson (Naevia 2), Katrina Law (Mira), Jai Courtney (Varro), Erin Cummings (Sura), Craig Parker (Gaius Claudius Glaber), Simon Merrells (Marcus Crassus), Todd Lasance (Julius Caesar)

Popis: Thrácký bojovník se vzepře rozkazu římského velitele. Je zajat a stává se z něj gladiátor. O svou svobodu musí bojovat... Po prvním vyhraném souboji v aréně se dostává do školy gladiátorů, kterou vlastní Batiatus a jeho žena Lukrécie. Pomalu se učí, jak být správným gladiátorem a díky tomu šplhá po pomyslném žebříčku oblíbenosti, aby se mu již brzy podařilo vykonat svou pomstu na těch, kdo ho zotročili a připravili o jeho ženu. (zdroj: serialzone)

Do Spartaca jsem se vyloženě zbláznila! Tenhle seriál má všechno, co může mít, a absolutně ničeho se nebojí. Ukazuje nahotu, jak se mu zlíbí, nemá strach ukázat poněku autentičtější postelové scény a už vůbec se nebojí krve, které je tam požehnaně. Taky jste si už někde v seriálu nebo filmu řekli, že na takové zranění je tam krve nějak málo a hlavní hrdina od ní není vůbec špinavý, i když zraněnému pomáhal? Tak tady se toho opravdu bát nemusíme, tady lítá jeden proud krve za druhým (někdy dokonce lítají i hlavy - opět s detailními záběry). Právě z toho důvodu Spartacus rozhodně není seriálem pro slabší povahy, ale já jsem, co se seriálů týče, trochu masochista, takže takovéhle záběry zbožňuju. Hlavně je každá epizoda nabitá akcí a akční žánr je hned po fantasy můj nejoblíbenější. Sice se v seriálu v hlavní roli vystřídají dva Spartacové, což by mi za normálních okolností opravdu hodně vadilo, ale v tomto případě to naprosto chápu. První Spartacus hrál jen v první sérii, protože pak zemřel na rakovinu :( Toho druhého si ale jako svého nástupce sám vybral, takže je opravdu skvělý a netrvalo mi dlouho, než jsem si na něj zvykla. Zamilovala jsem si oba!