2. dubna 2015

čtvrtek, dubna 02, 2015
6 komentářů štítky
 
Další kniha z mého nekonečného seznamu, kterou bych si moc ráda přečetla a pokud možno i vlastnila. Která to je?
 
Název: Zlodějka knih
Autor: Markus Zusak
Nakladatelství: Argo

Anotace: Mladý australský autor sepsal silný, jímavý a neobyčejně čtivý příběh. Jeho vypravěčem učinil Smrt. Smrt je zdánlivě nezúčastněný divák, s dokonalým odstupem, s osobitou perspektivou; má všechny předpoklady pro to být svědkem a vypravěčem. Ale příběh Liesel Memingerové je tak mimořádný, že i Smrt si musí přiznat zájem o živé lidi, dojetí z jejich utrpení, hořkost a úlevu z konců. I Smrt má srdce. Zusakova kniha se vydává na smutná místa, rozhodně ale není skličující. Kniha se stala záhy po svém vydání mezinárodním bestselerem.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Zlodějku mám doma, skončila jsem nějak na 50 straně, poté jsem ji odložila kvůli jiným knihám.. snad ji někdy dočtu :D Ale film zbožňuju :3
    PS: Koukni na email.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já film ještě neviděla, ráda bych si taky jednou přečetla nejdřív knihu, protože většinou vidím vždycky první film :D

      Vymazat
    2. No já ho viděla přes 10x.. já to mám pokaždé s knihou a filmem jinak, a vlastně mi to ani nevadí :D

      Vymazat
    3. Podle mě je lepší číst první knihu, ale zase na druhou stranu mě vždycky film na tu knihu naláká, takže je to asi opravdu jedno :D

      Vymazat
  2. Četla jsem ji v lednu. Pěkná kniha, ale musím přiznat, že film na mě zapůsobil mnohem víc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, slyšela jsem, že film je lepší, tak uvidím :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)