23. února 2015

pondělí, února 23, 2015
6 komentářů štítky

Mám tu druhý wishlist. Proletěla jsem svůj seznam knih, které bych si ráda přečetla, a zjistila jsem, že na něm převažují hlavně celé příběhové trilogie nebo dokonce ještě delší sérii. Dneska se s vámi podělím o jednu z trilogií, i když si jsem jistá, že jste ji většinou už dávno všichni četli.
PS: Vím, že toto meme se má zveřejňovat jednou týdně, ale rozhodla jsem si ho přizpůsobit podle sebe a zveřejňovat častěji, protože můj seznam knih, které bych si ráda přečetla, je nekonečný.




Moc ráda bych si přečetla vesmírnou trilogii od Beth Revis, kterou vydalo nakladatelství CooBoo. Je to velmi populární příběh, na který jsem našla pouze kladné recenze, takže si knihy co nejdříve půjčím v knihovně. Snad si najdu čas na to, abych si je přečetla, protože toho mám teď hodně do školy a taky musím dávat přednost recenzním výtiskům.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Adi, díky za připomenutí! Mám tuhle sérii (tedy kromě posledního dílu) už od té doby co vyšla a ještě jsem se k ní nedostala :D Ale u mě je to normální, nakupuji knihy mnohem větší rychlostí, než je stíhám číst. Snad se k ní teď dostanu dřív :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych taky nakupovala, kdybych měla za co :D Holt se budu muset spokojit s knihovnou :D

      Vymazat
  2. Tuhle sérii už mám přečtenou :D Začátek mi přišel takový divný, ale jak se do toho začteš, hltáš stránku po stránce :D škoda jen, že je tak předvídatelná :D.
    Jo a je k tomu ještě novela "A tak mi unikají"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té novele vím, ale dokud si nepřečtu tyhle knihy, nějaké dodatky vážně neřeším, jinak by můj seznam knih, co si plánuju přečíst, byl ještě delší a na to nemám nervy :D

      Vymazat
  3. Do Lodě mezi hvězdami se chci pustit tento týden - jen doufám, že to stihnu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím ti :D Já teď mám doma tunu recenzních výtisků, několik knih, které jsem si sama koupila a ještě je nečetla a taky jsem si včera půjčila z knihovny trilogii Delirium :D Netuším, kdy se k tomu dostanu.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)